|
With Master Mourad CHEROUF, solicitor in Marrakech, I seek the family of Mr Cedric Paul CALLENDER. Mr. Cedric Paul CALLENDER was born June 4, 1949 in Stockton on Tees. He died in UK, in 2004, I dont know the exact date and I have no further information... We are not able to find his family (heirs and assigns). He owned a house in Marrakech (Morocco) and I must contact Mr. Cedric Paul Callender's family about this house. Can you tell me if you can find the family of Cedric Paul Callender. Thank you to contact me by e.mail as soon as possible! My E.Mail: fp_perso@hotmail.com Thank you for taking the time to answer me. Sincerely. François Puget ___________________________
Avec Maître Mourad CHEROUF, notaire à Marrakech, je recherche la famille de Monsieur Cedric Paul CALLENDER. M. Cedric Paul CALLENDER est né le 4 juin 1949 à Stockton on Tees. Il est mort en 2004, en Angleterre, je n'ai pas d'autres informations... Nous n'arrivons pas à retrouver la famille ou les ayant-droit. Il possédait une maison à Marrakech (Maroc) et je dois contacter la famille de M. Cedric Paul Callender au sujet de cette maison, aujourd'hui en ruine. Si vous pouvez nous aider à retrouver la famille de Cedric Paul Callender, merci de me contacter par e.mail ! Mon E.Mail: fp_perso@hotmail.com Merci de prendre le temps de nous répondre. Salutations. François Puget
|